SZAKMAI CÉLOM,

a gyerekek tehetségének kibontakoztatása, valamint a tanulási-, magatartási-, beilleszkedési nehézségekkel küzdő gyermekek segítése. A gyermekek egyéni szükségleteihez igazodó támogatást szeretnék nyújtani, a kiegyensúlyozott fejlődés és eredményes tanulás érdekében.
Úgy gondolom, hogy az életben mindent, több szemszögből kell vizsgálni. Nem hiszek a fekete- fehér látásmódban. Véleményem szerint, ha igazán eredményes fejlődést és változást szeretnénk elérni, adott esetben több módszert is alkalmaznunk kell. Eddigi tanulmányaim során próbáltam minél több területtel és perspektívával megismerkedni és ez által kialakítani saját nézeteimet. Ezeket a módszereket KOMPLEXEN alkalmazva szeretném a gyerekek fejlődését támogatni.
Pályakezdő óvodapedagógusként talákoztam egy igazán különleges kisfiúval, aki egyik délután dührohamot kapott. Elmeséltem neki, hogy engem nagyon megnyugtat a gyurmázás, ezért ha van kedve, csatlakozzon hozzám és készítsünk együtt valami vidámat. Nem sokkal ezután megérkezett a kisfiú anyukája, aki elsírta magát az alkotás láttán, mert a kisfiú sohasem ért gyurmához. A kisfiú azt modta, hogy azért játszott velem, mert hagytam, hogy szomorú legyen, de közben fel is vidítottam. Ezután jelentkeztem gyógypedagógus képzésre. Külföldi és magyar végzettségemnek és tapasztalataimnak köszönhetően ma már személyesen és online egyaránt segítem a gyerekek és családjaik fejlődését.
„Minden gyermekben megvan a cselekvési vágy és a világmindenség megismerésének igénye, csak annak kibontakoztatását kell elősegíteni.”
/Maria Montessori/

Tanulmányaim
ELTE Tanító- és Óvóképző Kar
Óvodapedagógus, Óvoda- iskola átmenet segítése
ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar
Gyógypedagógus- logopédus
Stanford University
Child Nutrition (Gyermekkori táplálkozás)
Colorado University
Health for children and adolescents
(Gyermekek és serdülők egészségfejlesztése)
- Managing asthma, allergies, diabetes, and seizures (Asztma, allergiák, cukorbetegség és rohamok kezelése)
- Healthy practices: nutrition, physical activity, and community and family participation (Táplálkozás, fizikai aktivitás, társadalmi-, családi háló)
- Providing social, emotional, behavioral and special education services (Szociális-, érzelmi és viselkedési nehézségek támogatása, gyógypedagógiai szolgáltatások)
- ADHD, autism and learning disorders (Figyelemhiányos hiperaktivitás- zavar, autizmus és tanulási zavarok)
Continuing Professional Development
Occupational Therapy
(Szenzoros terápia)
KMT Akadémia
Komplex mozgásterápiás fejlesztő
(Tanulási nehézségek megelőzésére és oldására)
ELTE- BGGYK
Olvasástanítás fonomimikával
Budapesti Korai Fejlesztő Központ
Etetési és evészavarok komplex korai terápiája